W PROFESJONALNY SPOSÓB DOZORUJEMY POWIERZONE NASZEJ OCHRONIE OBIEKTY TYPU:

  • Centra biznesowe
  • Firmy produkcyjne
  • Firmy przemysłowe
  • Osiedla strzeżone
  • Firmy budowlane
  • Instytucje Państwowe

Do usługi ochrony obiektów również istnieje możliwość montażu systemu monitoringu wizyjnego, alarmowego i antynapadowego oraz podjazdów Grup Interwencyjnych.

Posterunek doraźny posiadłości

Wyjeżdżasz na wakacje z rodziną i okazało się, że Twój system alarmowy uległ uszkodzeniu, a Ty wyjeżdżasz następnego dnia.

Trochę patowa sytuacja nieprawda? Rzadko kiedy się zdarza się, by serwis zaraz po Twoim zgłoszeniu przybył na miejsce i usunął usterkę? 

Naprzeciw Twojego problemu wychodzimy my. 

Nasi pracownicy dozoru zabezpieczą Twój dobytek, pilnując posiadłości zewnątrz nawet przez 24h.

Czas ochrony doraźnej ustalamy indywidualnie z klientem. 

Posterunek doraźny firmy

Potrzebujesz ochrony doraźnej swojego przedsiębiorstwa? Służymy naszą usługą ochrony doraźnej dla firm.

Życie nie oszczędza nam sytuacji, w których musimy działać natychmiast, by zabezpieczyć majątek, na który przecież tak ciężko pracujesz.

Skontaktuj się z nami i w szybki sposób zapewnij swojej firmie bezpieczeństwo, a sobie spokój. 

kadra kierownicza

Nasza kadra kierownicza posiada odpowiednie szkolenia, doświadczenie i wykształcenie do wykonywania czynności dozoru.

Nasze usługi realizujemy podejmując systematycznie dodatkowe działania:

  • całodobowy nadzór nad wykonywaniem usługi
  • natychmiastową reakcję na nienależyte wykonywanie usługi
  • dyspozycyjność koordynatora
  • ciągłe doskonalenie systemu zarządzania

pracownicy dozoru

  • zatrudniamy pracowników z wieloletnim doświadczeniem
  • weryfikujemy pracowników pod względem przydatności na poszczególne obiekty
  • prowadzimy szkolenia pracowników przed rozpoczęciem wykonywanej usługi
  • podnosimy umiejętności naszej kadry poprzez dodatkowe szkolenia i samokształcenie
  • prowadzimy szczegółowy i wnikliwy proces rekrutacji pracowników

Nasi pracownicy

Każdy pracownik dozoru w granicach chronionego obiektu i obszaru, oprócz podstawowych zadań mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa osób i mienia spełnia następujące funkcje:

  • reprezentacyjną,
  • informacyjną,
  • otwartości na uwagi, krytykę i skargi,
  • interwencyjną.

Funkcja reprezentacyjna

Pracownik dozoru w pierwszej kolejności utożsamiany jest z firmą, dla której świadczy usługi. Od jego postawy w dużej mierze zależy samopoczucie klienta i opinia o
firmie, dla której świadczy usługi oraz o firmie swojego pracodawcy.

Funkcja informacyjna

Aby godnie i profesjonalnie spełniać funkcję informacyjną pracownik dozoru powinien:

  • dobrze znać topografię obiektu
  • znać bieżące informacje dotyczące funkcjonowania obiektu
  • nie lekceważyć żadnego pytania
  • odpowiadać w sposób jasny i rzeczowy

Funkcja otwartości na uwagi, krytykę i skargi

Bez względu na to czy skarga jest uzasadniona czy nie, pracownik dozoru powinien wykazać:

  • zainteresowanie tym, co ma do powiedzenia druga osoba
  • cierpliwość, czyli umiejętność spokojnego wysłuchania całej wypowiedzi drugiej osoby
  • obiektywizm- umiejętność powstrzymywania się od przypisywania wypowiedziom drugiej osoby
    intencji sprzecznych z wypowiadanymi słowami
  • otwartość na drugiego człowieka, na to że jest inny ode mnie oraz akceptacja i szacunek dla
    drugiej osoby, niezależnie od jej poglądów i sądów
  • życzliwość – cecha, która sprawia, że pojawia się atmosfera aprobaty, zrozumienia i
    konstruktywnego rozwiązywania problemów

Funkcja Interwencyjna

W życiu codziennym, a w szczególności przy wykonywaniu tak specyficznych zadań jakie stoją przed pracownikami dozoru (np. podjęcie interwencji w związku z
popełnieniem czynu zabronionego lub zachowania chuligańskiego), może dojść do sytuacji
konfliktowych.

Aby tego uniknąć pracownik ochrony powinien:

  • wszelkie interwencje wynikające z zapewnienia bezpieczeństwa osób i mienia przeprowadzać
    zgodnie z obowiązującym prawem
  • w trakcie interwencji przestrzegać praw człowieka i bezwzględnie zachowywać ludzką godność
  • w razie konieczności wyrządzenia komuś…. dolegliwości (np. sprawcy kradzieży w trakcie jego
    ujęcia), dolegliwość ta zawsze musi być ograniczona do niezbędnego minimum
  • w swoich działaniach bezwzględnie zachować bezstronność i dążenie do prawdy
  • wolno poświecić dobro mniejszej wagi dla ratowania dobra wyższej wartości tylko wówczas, gdy
    zamierzony efekt byłby niemożliwy do osiągnięcia w inny sposób
  • panować nad swoim zachowaniem, emocjami (emocje biorą górę nad rozsądkiem)
  • nie działać pod aplauz osób postronnych
  • rozum przed siłą (najpierw ostrzeżenie, później perswazja na końcu interwencja)